U muru di a Pianta Artifiziale face una vita megliu

U terminu "Muru Verde" hè abbastanza largu - pò significà un muru unicu di foglie di bosso verde solidu, tutte intrecciate in un dolce oceanu organicu, ma pò ancu riprisentà una vera opera d'arte significativa è intenzionale. Avanzate in u disignu industriale, a tecnulugia di fabricazione, è ancu i cambiamenti culturali annantu à l'anni anu abilitatu i cuncettori è l'architetti à incorpore elementi Biofilici in i spazii d'ogni ghjornu. Avemu creatu un arsenale di fogliame è di vegetazione ricercati botanicamente chì permettenu à l'artisti di pitturà cù un tippu novu di spazzola per riprisentà a so storia.

I nostri esperti di Commercial Silk anu specializati inseme di cumpetenze da u cuncepimentu graficu à l'orticultura à l'architettura di u paisaghju, dendu una fonte perfettamente arrotondata per cunsiglii è risposte. Sceglite trà centinaia di tippi di fogliame per creà un muru verde chì riflette a vostra marca, sì questu significa erbe artificiali per un segnu d'entrata à scala micro o migliaia di fiori artificiali per un muru verde artificiale à più piani, avemu una palette chì soddisfà.

Perchè i falsi muri verdi includenu cusì cumunu una mansa di piante diverse, tutte cù sfarenti bisogni di irrigazione, pò esse incredibilmente difficiule, frustrante è caru per tene u ritmu cun un muru verde vivu. Avè da travaglià in limiti limitati realisti pò ancu esse un impedente per a vostra libertà artistica per sprime a vostra marca. Hè per queste ragioni chì ùn ci hè solu un sustitutu per u verde artificiale in u mondu di u cuncepimentu di i muri viventi.

Sì vulete un muru verde semplice o una mappa astratta di tuttu u resort, ùn ci hè veramente alcuna regula nantu à ciò chì pò diventà un muru di vita falsu. Mentre ci truvemu à mezu à u muvimentu biofilicu, a popularità di falsi pannelli verdi è piastrelle cummencia solu à splusà, è a versatilità di u mediu hè esplorata è sviluppata ogni ghjornu. Allora chì significa per voi un muru verde artificiale?


Tempu di posta: Oct-20-2021