U tarrenu artificiale hà cuminciatu à diventà pupulare à a fine di l'anni 60.

U tarrenu artificiale hà cuminciatu à diventà pupulare in u fine di l'anni 60. 

Hè quandu avete cuminciatu à vedelu adupratu in eventi sportivi cum'è u football. Dapoi più di 50 anni, e persone anu trovu novi modi per aduprà u tarrenu artificiale, è hà fattu una longa strada da quandu hè stata inventata per a prima volta.

Questu pò guidà à dumandà a domanda naturale, quantu dura? Per risponde à sta quistione, duveremu dà un ochju à parechji fattori è ancu medie in tuttu l'industria. Micca tuttu u tarrenu hè creatu uguale.

QUANTU DURÀ A TURF ARTIFICIALE?

Cum'è cù qualsiasi materiale di superficia, sta dumanda dipende da un paiu di cose principali.

U primu di questi hè l'usura chì sperimenterà. Più ne aduprate, più usure sperimenterà. Questu riduce a vita, ma micca quant'è pudete pensà.

Un'altra area in cui pudete allungà a vita di u vostru tarrenu hè a manutenzione. Turf artificiale per prati hà assai benefici, è a quantità di manutenzione necessaria hè assai inferiore à un giardinu normale. Sempre chì curate u vostru turf, pò durà anni, ancu finu à 20 anni.

Questu significa a risposta à quantu dura u turf artificiale, pò varià da 10 à 20 anni. Per esempiu, se u aduprate nantu à un campu di calciu, ùn durerà micca tantu cum'è in u vostru cortile. A quantità di usura serà diversa, è a quantità di mantenimentu serà ancu.

USI IN CASA DI TURF ARTIFICIALE

Se dumandate quantu dura u turf artificiale, site probabilmente interessatu à aduprà alcuni in casa. Cortile mettendu verdi sò un esempiu di ciò chì pudete fà cù turf artificiale. Se duvete fà un green naturale di messa, ci vuleria una quantità incredibile di mantenimentu per stà in forma.

Cù questu turf, ùn duverete micca preoccupassi per questu. Una superficia cusì necessitarà pocu o micca mantenimentu è sopravvive per un tempu assai longu. Hè ancu grande per e zone cum'è ambienti di piscina induve l'erba è e piante normali saranu esposte à chimichi è à luce solare costante.

Quandu aduprate tappezzu artificiale, ùn avete micca da preoccupassi per l'aspettu è u sensu. U turf artificiale mudernu pare bellu, cum'è l'erba naturale, è si sente naturale quandu si cammina sopra. Questa cumbinazione di fattori significa chì pudete installà turf artificiale senza preoccupassi chì arruvinà u vostru paisaghju.

PROS E CONTRA DI TURF ARTIFICIALE

Ci hè parechji vantaghji per aduprà turf artificiale, ma ci sò ancu un paiu di svantaghji. Copriremu u più grande svantaghju, cume puderebbe influenzassi se sceglite di aduprà tappettu artificiale in u cortile.

U più grande svantaghju hè chì dura un bellu pezzu. Una volta installatu, u tarrenu fermerà quì è hà u listessu aspettu per anni è anni. Se avete intenzione di cambià l'aspettu è u paisaghju di u vostru giardinu, questu pò diventà costu.

Unu di i più grandi vantaghji di aduprà questu turf hè chì ùn hà micca bisognu di irrigazione. Arrosu ti costa centinaia di dollari per un veranu. Quandu aduprate stu tarrenu, evitate sta spesa è riduce ancu l'impattu chì u vostru giardinu averà nantu à l'ambiente.

In certe zone, questu pò esse ancu più impurtante perchè se site in una sicchia, l'acqua pò diventà raziunata. Puderete ancu esse amminati o penalizati per innaffià u vostru pratu, ma cù u tarrenu artificiale, fermerà cum'è un pratu sano è inundatu.

TURF ARTIFICIALE COMMERCIALE

L'usu di turf artificiale ùn hè micca limitatu à i prati è i cortili. Se pruvate à fà un spaziu, o in cuntrollu di un cumplessu sportiu municipale, questu tarrenu hè una bella idea. Eliminerete a necessità di avè un trattu di equipaggiu cù a manutenzione di a cura di u pratu di u vostru campu o diamante.

Questu taglierà un pezzu impurtante da e vostre spese in cambiu di un costu unicu. Cù una carica di travagliu ridutta, pudete aduprà i vostri aiutanti è vuluntarii in una manera più efficiente. A pussibilità di eliminà i costi superiori è di ricusà qualsiasi aiutu chì uttenite face di questu una opzione attraente.

U vostru tarrenu artificiale serà ancu menu affettivu da u clima inclemente. U vostru campu ùn si trasformerà micca in una fossa di fangu chì richiederà ampie spese di paisaghjamentu per recuperà. Ùn duverete ancu micca acquistà l'attrezzatura necessaria per tale travagliu.

In un sensu cummerciale, dumandà quantu dura u turf artificiale dura assai sensu. Ancu in i campi i più aduprati, pudete aspettà chì u vostru tarrenu fermi in piedi per anni. Questu face u costu iniziale di l'investimentu assai più chjucu paragunatu à u costu di mantenimentu di un pratu prufessiunale.

ANNU VERDE

Mentre l'interessi cummerciali sò primurosi di u tarritoriu à prova di tempu, pudete truvà bè per a vostra casa ancu. Ùn importa micca a quantità di precipitazione chì sperimentate, o u livellu di calore di a vostra zona, questu turf rimarrà verde è durerà anni.

Ciò significa chì quandu paesaggiate cù turf artificiale, pudete pianificà intornu ad esse una componente stabile di u vostru giardinu. S'ellu si mette in una piscina, si mette verde, o si usa solu turf artificiale in u cortile per un locu per grillà l'alimentu, serà quì quandu ne averete bisognu.

RISPARMI DI COSTI È TEMPU

Cum'è una recapitulazione, quantu dura u turf artificiale? A risposta hè chì varieghja secondu u piazzamentu è u livellu d'usu chì vede.

Vi pò custà di più quandu site prontu per aduprà. A diversità di l'erba regulare, ùn cresce micca solu, ma hè invece installatu secondu e vostre specificazioni. Puderete ciò chì vulete, è in a quantità esatta chì vulete.

Riduce a necessità di manutenzione è assicurendu chì averete anni di un cortile di alta qualità per travaglià hè un sognu fattu realità per parechji. Ùn luttate micca cù l'erba chì puderebbe more dopu a prima stagione o chì puderia richiede più paisaghjamentu solu per adattassi à a situazione per a quale avete bisognu.

In Cina, Cuntattate TURF INTL per piglià cura di u vostru cortile per l'anni à vene.


Tempu di posta: Sep-13-2021