Vantaggi di a stallazione di erba artificiale nantu à i tetti è i balconi

Ùn ci hè nunda cum'è aghjunghje un toccu di verde quandu vulete creà un ambiente più naturali fora.

Più di noi chì mai vivenu in case senza accessu à un giardinu. Ma questu ùn significa micca chì ùn pudete micca gode di un "prato". Ancu quandu l'unicu spaziu esterno chì avete hè un tettu o balcone, pudete sempre gode di un pocu di verde.

In fatti, ci sò parechje boni ragiuni chì duvete installà erba artificiale nantu à u vostru balcone o tettu.

Un locu sicuru per ghjucà

L'erba artificiale hè stata una longa strada in l'ultimi anni. A tessitura di grass artificiale hè avà assai più naturali chì in l'anni passati.

Tipi più morbidi di L'erba artificiale furnisce un grande locu per i vostri figlioli per ghjucà. I zitelli chì vivenu in appartamenti o in case di terrazza senza un giardinu anu un grande bisognu di spaziu esterno. Cù erba artificiale pudete creà rapidamente un ambiente suave sicuru per u zitellu più attivu.

L'animali l'adoru ancu. U vostru cane amarà à piglià u sole nantu à u vostru prato di balcone appena creatu.

A cuntrariu di e superfici di legnu è di petra, avete menu risicu di cascà è slipping on grass artificiale.

Fornisce l'isolamentu per a casa

Semu tutti incuraghjiti à truvà novi modi per riduce e nostre fatture di riscaldamentu in casa. Sapete chì un prato artificiale nantu à u vostru tettu pò aiutà à fà cusì?

L'erba artificiale hà un effettu insulating. Comu sapete, u calore cresce in un edifiziu. Una strata di grass artificiale furnisce un insulamentu extra è riduce a quantità di calore chì scappa.

In un paese cálido, l'erba artificiale aiuterà à mantene a vostra casa più fresca perchè insulate da u calore esternu.

Facile da mantene pulita

L'erba artificiale hè assai faciule da mantene pulita. Ricurdativi chì ci sò diverse varietà. U megliu da fà hè di sceglie a varietà chì hè ghjustu per voi. Se ùn avete micca assai tempu dedicatu à mantene i spazii fora puliti, andate per una di l'erba più corta.

Tuttu ciò chì duvete fà per mantene l'arba artificiale pulita hè di spazzola cù una spazzola di giardinu o di manghjate cù l'acqua di tantu in tantu.

Siccomu l'erba artificiale hè piuttostu "a prova di bomba", pudete ancu aduprà detergenti delicati per mantene l'aspettu bellu.

Sè avete bisognu di erba artificiale per u vostru cane allora u nostru Spray d'enzimi di turf cumminati cù qualsiasi di i nostri prudutti di turf d'alta qualità sò a suluzione perfetta per a gestione di i batteri è l'odore.

Tagliate u Mantenimentu di a Casa

U clima pò dannu seriamente u vostru tettu. Sè vo campate in una casa di terrazza, probabilmente sapete l'effetti sfide di u nostru clima cambiante.

U sole duru è a pioggia piena di sabbia ponu entra in a superficia di a vostra terrazza di u tettu è cumincianu à causà danni. Un prato artificiale vale u so pesu in oru quandu si tratta di prutezzione di u vostru tettu. Impedisce u peghju di u clima da ghjunghje à u vostru tettu.

U verde rende u vostru balcone è u tettu cum'è un giardinu

U culore verde aghjunghje à qualsiasi tema naturali chì pudete avè digià in u vostru giardinu. Quandu avete vasi è cuntenituri pieni di piante, aghjunghjendu erba artificiale aiutanu à fà u spaziu più naturali.

Un spaziu verde in u centru di a cità riccu di piante è erba artificiale aiuta à attruverà a fauna salvatica. Farfalle, api è altri insetti polinizatori sò più prubabile di visità u vostru paradisu fora quandu aghjunghje l'erba artificiale.

I spazii verdi sò impurtanti per noi. Iè, pò esse artificiale, ma ancu illuminarà u vostru spaziu persunale.

Per a stallazione di erba artificiale nantu à u vostru balcone è tetti in Auckland, chjamateci. Ci piacerebbe aiutà vi!


Tempu di Postu: Dec-07-2021