Segni chì avete bisognu di rimpiazzà u vostru Turf Artificiale

Turf

U turf artificiale hè una grande opzione di prato per via di u so aspettu perenne, a durabilità è a bassa mantenimentu. Tuttavia, malgradu a so durabilità, ùn pò micca durà per sempre. Hè impurtante per esse cuscenti di i segni di spiegà chì avete bisognu di rimpiazzà a vostra grassa sintetica hà bisognu à mantene a vostra ghjardina fresca è vibrante. 

Cuntinuà à leghje per scopre i segni chjave per guardà!

1. Segni evidenti di danni

Un signu evidenti di danni hè una indicazione chjara chì avete bisognu di rimpiazzà u vostru prato. Ancu se u turf sinteticu hè estremamente longu, ùn hè micca immune à i danni. L'accidenti in l'usu di una parrilla esterna pò funnu o brusgià u turf. Mobili pisanti è spills d'oliu pò ancu dannà u vostru turf artificiale. Ancu u clima duru pò accurtà a vita di u prato. 

Quandu una parte di u vostru turf hè funnutu o brusgiatu, ùn ci hè micca manera di riparà, salvu per rimpiazzà. Sicondu u dannu, avete da rimpiazzà una sezione o tuttu u prato cù culori è cuciture currispondenti. 

2. Manche è Odori

L'erba artificiale hè grande per l'animali è i so messi. Sì avete un cane, hè abbastanza faciule per pulizziari u mess di a vostra mascota in modu efficiente. In ogni casu, quandu ùn fate micca pulizziari subitu, questu diventa un prublema. 

Siccomu u turf sinteticu ùn manca di i microbichi chì scumpressanu i rifiuti organici, u mess di l'animali si ferma in u patiu. Questu averebbe risultatu in macchie, crescita di muffa è cattivi odori chì ponu esse solu sbarcati da l'erba sana. Questu pò esse evitata se i prupietari di l'animali sò cuscienziosi in affruntà u mess.

3. Faded Color

U turf sinteticu hè stallatu in parechji sfumature per vede l'erba naturale. Cum'è parechji prudutti tinti, l'esposizione di ogni ghjornu à e diverse cundizioni climatichi ponu fade u culore di e lame è arruvinà a so qualità. 

Fortunatamente, però, questu dura anni per succede è dipende da quantu u sole hè direttu à u vostru prato. Se scopre chì a vostra erba si sbiadisce, allora hè ora di cuntemplà di rimpiazzà. 

4. Loose Seams è Inlays

Quandu l'arba artificiale si mette in u locu, i cuciture è l'incrustazioni sò appiicati per mantene in bona forma. À u tempu, l'adesivu chì mantene e cuciture è inlays fermamente attaccati pò debilitarà, è quandu questu succede, a vostra sicurità è quella di a vostra famiglia pò esse cumprumessi. Una volta chì e cuciture cumincianu à strappà è l'intarsia si alza, pruvucarà un periculu di viaghju in quella sezione di u giardinu sinteticu. Hè cunsigliatu di rimpiazzà u vostru turf sinteticu una volta chì scopre chì e cuciture o intarsi si staccanu.

5. Aghjurnate u stile di u prato

Se u vostru turf sinteticu hè statu stallatu un decenniu fà, hè ora di piglià un ochju più vicinu à u vostru prato. L'erba artificiale chì pudete avè optatu per un decenniu fà pò esse micca più di moda. Dunque, pudete esse riscaldatu per qualcosa chì hè aghjurnatu è pare un pocu mudernu. Un saccu di avanzamentu hè accadutu per sviluppà a tecnulugia di erba artificiale in l'ultimi deci anni, cusì i turfs sintetici d'oghje sò megliu. 

Se scopre qualcunu di i segni elencati sopra, allora pensate à rimpiazzà u vostru turf sinteticu subitu. Tenite in mente di mantene l'ochju fora di macchie, odori terribili, danni, intarsi o cuciture sciolti, è culori sbiaditi. L'erba artificiale hè ancu cunsiderata un bonu investimentu è pò aiutà à aumentà u valore di a pruprietà, chì hè una bona cosa si pensa à vende a vostra casa. 

Avete bisognu di rimpiazzà u vostru turf sinteticu? Per rimpiazzà l'erba artificiale, chjamateci oghje à 0800 002 648. Ci piacerebbe aiutà vi!


Tempu di Postu: Dec-01-2021