Chì sò i benefici di i pavimenti di palestra di gomma?

I pavimenti di gomma di gimnastica offrenu una longa lista di benefici in paragunà cù altre soluzioni di pavimenti sportivi. Alcune di i vantaghji più significativi di i pavimenti di gomma di gimnastica includenu:

  • Prestazione superiore è coerente - I pavimenti di gimma di gomma sò una scelta preferita di parechje squadre prufessiunali. Forniscenu un rendimentu eccezziunale è coherente in tutti l'aspetti critichi, cumpresu u rimborsu di u ballu, a deformazione verticale è l'assorbimentu di scossa.
  • Sanu - I pavimenti di gomma di gimnastica sò fatti di materiali naturali è riciclabili. Hanu emissioni VOC assai bassu è sò allergii è l'asma. Questu assicura una qualità di l'aria interna più sana.
  • Facile à Mantene - I pavimenti di gomma di gimnastica sò assai più faciuli di mantene cà i pavimenti di legnu. Questu reduce a necessità di servizii di pulizia è prudutti è aiuta à risparmià i costi di mantenimentu.

Alta tolleranza à l'umidità - A cuntrariu di u legnu, chì hè assai sensibile à i cambiamenti di l'umidità interna, i pavimenti di gomma anu una toleranza di umidità assai più altu. 

Sò i pavimenti di gomma in palestra adattati per u mo stabilimentu sportivu?

I pavimenti di gomma di gimnastica sò custituiti da parechji strati cunnessi, cù ogni stratu serve una funzione diversa. Inseme, creanu una superficia uniforme cù caratteristiche è caratteristiche uniche. E caratteristiche più prominenti di u pavimentu di palestra di gomma includenu:

  • Assorbimentu di scossa - I pavimenti di palestra furniscenu livelli ideali di assorbimentu di scossa è rimbalzà a palla.
  • Stabilità strutturale - Paragunatu à altre soluzioni di pavimenti sportivi, i pavimenti di gomma offre una stabilità dimensionale eccellente è una ricuperazione di l'indentazione. Questa stabilità strutturale permette ancu un rendimentu acusticu senza rivali in spazi interni.
  • Prutezzione è Resistenza à l'usura - Grazie à u trattamentu speciale di fabricazione, i pavimenti di gomma di gimnastica sò resistenti à i graffi, macchie è marche di sole.

Tempu di pubblicazione: 01-Nov-2021