Quali sò i vantaghji di i pavimenti in palestra di gomma?

I pavimenti in palestra di gomma offrenu una longa lista di vantaghji paragunatu à altre soluzioni di pavimenti sportivi. Alcuni di i vantaghji più significativi di i pavimenti in palestra di gomma includenu:

● Prestazione Superiore è Custante - I pavimenti in palestra di gomma sò una scelta preferita di parechje squadre prufessiunali. Offrenu prestazioni eccezziunali è cunsistenti in tutti l'aspetti critichi, cumpresi u rimbalzu di a palla, a deformazione verticale, è l'assorbimentu di scossa.

● Salutu - I pavimenti in palestra di gomma sò fatti di materiali naturali, riciclabili. Anu emissioni di VOC assai bassi è amichevuli di allergie è asma. Questu assicura una qualità di l'aria interiore più sana.
● Facile da Mantene - I pavimenti in palestra di gomma sò assai più faciuli da mantene chè i pavimenti in legnu duru. Queste riduce a necessità di servizii è prudutti di pulizia è aiuta à risparmià i costi di manutenzione.
● Alta Tulleranza à l'umidità - A differenza di u legnu duru, chì hè assai sensibile à i cambiamenti di umidità interni, i pavimenti in gomma anu una tolleranza à l'umidità assai più alta. 


Tempu di u postu: Sep-27-2021