Perchè sceglie l'erba sintetica TURF INTL?

Per parechji clienti ùn sanu micca cume sceglie a so propria cunfigurazione di pratu di cortile, vi pudemu dà una semplice spartera è suggerimenti. A cunfigurazione di u pratu deve esse basata annantu à a so situazione vera.

Parechje persone ùn sanu micca cume sceglie quandu affruntanu a varietà di pratu. Se u vostru budgetu hè limitatu o ùn avete micca tempu è energia à longu andà per curà u vostru giardinu, u pratu sinteticu hè a scelta più adatta

Relativamente parlendu, u costu di u travagliu è u costu di spese per a manutenzione di u pratu naturale sò assai più alti di quellu di u pratu sinteticu, ùn solu ùn devenu esse gestiti à tempu, ma anu ancu da esse diserbati, è u costu di mantenimentu dopu hè assai più altu di quellu di sinteticu pratu. Dunque, paragunatu cù u tarrenu naturale, unu di i vantaghji di l'erba sintetica hè u so low cost di mantenimentu

Cù erba naturale, avete bisognu di cunsiderà falcia, irrigazione è fertilizazione di modu regulare, se u tempu hè troppu caldu o troppu fretu, hè necessaria una cura addizionale. Una volta installata, l'erba sintetica richiede pocu mantenimentu.

Hè ecunomicu. Dite addiu à avè un tosaerba costu o pagà un equipaggiu per mantene u vostru giardinu! Eliminate u costu di mantenimentu di un sistema di sprinkler è a spesa di una fattura di l'acqua costosa!

Rispettu à l'ambiente. TURF INTL offre materiali chì rispettanu l'ambiente. I nostri prudutti di rifornimentu sò sicuri è micca tossichi per e duie persone per l'ambiente. I vostri membri di a famiglia di u pratu, o animali domestici per chimichi tossici.

Ùn tirate mai più erbaccia. Eliminemu ancu a necessità di rimozione di erbacce cù l'usu di tessutu di erbaccia cuncepitu per bluccà e erbacce da u strisciu attraversu a vostra erba sintetica. Pudete scurdassi di l'erbaccia chì tira sempre di più.

Risparmiate soldi nantu à l'acqua. Non solu l'erba artificiale di u pratu aiuta a qualità di l'aria eliminendu l'attrezzatura di giardinaghju, risparmia ancu una tonna d'acqua. Un pratu tipicu di turf naturale richiede 55 galloni d'acqua per piede quadratu à l'annu, chì equivale à 44.000 galloni d'acqua per un yar di 800 piedi quadrati

 


Tempu di posta: Jul-01-2021